Notes about cookies

We use cookies on this website. Some of these are necessary for the website to work, such as technical and functional cookies. Other types of cookies, which you can refuse to use, are third-party cookies. By clicking on "Accept all" you agree to the use of all cookies on the website. By clicking on the "Configure" button you can select your preferences.

Accept all
Configure
Only necessary
https://www.orientajob.pl/custom_orientapl/assets/img/genericHeader.jpg

Orienta jobs by role: Customer Service

Key Account Manager - Export

Orienta Polska
Poland, Mazowieckie, Warszawa - Katowice , ul. Mickiewicza 29 - 40-085 Katowice, Polonia
Manufacturing
Customer Service
Katowice , ul. Mickiewicza 29 - 40-085 Katowice, Polonia

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.  Obecnie dla naszego klienta (firma produkcyjna) poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Manager - Export  Miejsce pracy: Warszawa   Zakres obowiązków: - Mapowanie rynku, poszukiwanie nowych klientów, rynków zbytu dla organizacji za granicą, głównie rynek niemiecki - Przygotowywanie ofert handlowych. - Negocjowanie warunków handlowych. - Współtworzenie planów sprzedaży w zakresie obsługiwanych klientów. - Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy. - Odpowiedzialność za projekty prowadzone w ramach współpracy z klientem. - Odpowiedzialność za realizowane zyski i obroty obsługiwanych klientów. - Uzyskiwanie wymaganych przez organizację wyników sprzedaży i realizowanie planów. - Odpowiedzialność za dokumentowanie wiedzy o klientach w ramach obowiązujących przepisów i przyjętych rozwiązań (CRM). - Odpowiedzialność za stany magazynowe wynikające z planowania sprzedaży do klienta. - Nadzór nad płatnościami klientów i spływem należności. - Współpraca przy obsłudze reklamacji z odpowiednią komórką wewnątrz firmy. - Monitorowanie, raportowanie i analiza działalności handlowej - Monitorowanie i raportowanie działań konkurencji. - Aktywne tworzenie pozytywnego wizerunku firmy u klientów - Reprezentowanie firmy na zewnątrz w obszarze swojej odpowiedzialności (imprezy handlowe, targi, konferencje). - Wspólnie z Dyrektorem Sprzedaży kształtowanie polityki cenowej w zakresie obsługiwanych klientów/segmentu rynku   Wymagania: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Doświadczenie w pracy z klientem niemieckim  - Znajomość j. niemieckiego (komunikatywna) - warunek konieczny - Mile widziane doświadczenie w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych   Oferujemy: - Wynagrodzenie podstawowe + premię  - Samochód służbowy - Zadaniowy czas pracy - Prywatną opiekę medyczną Medicover (indywidualną, partnerską, rodzinną) - Kartę Multisport - Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) - Ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz współmałżonka lub partnera

...
14/05/2024