Komunikat o cookies

Na tej stronie używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne do funkcjonowania witryny, takie jak techniczne i funkcjonalne pliki cookie. Inne rodzaje plików cookie, których używania można odmówić, to pliki cookie stron trzecich. Klikając "Akceptuj wszystko", użytkownik wyraża zgodę na korzystanie ze wszystkich plików cookie w witrynie. Klikając przycisk "Konfiguruj", można wybrać swoje preferencje.

Zaakceptuj wszystko
Konfiguruj
Nieocenieni
https://www.orientajob.pl/custom_orientapl/assets/img/genericHeader.jpg

Orienta jobs by role: Obsługa Klienta

Asystent biurowy_ praca zdalna

Orienta Polska
Polska, Mazowieckie, Płock - Warszawa , Łucka 18 lok. 7
Inżynieria
Obsługa Klienta
Warszawa , Łucka 18 lok. 7

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta, działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy trzydziestoletnie doświadczenie na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Dla firmy dpstarczającej  rozwiązania, urządzenia oraz badania dla obszaru inżynierii materiałowej prowadzimy rekrutację pracownika na stanowisko:   Asystent biurowy/ obsługa klienta_ PRACA ZDALNA         Zakres obowiązków: - wsparcie organizacyjne pracy Handlowców- kalendarz spotkań, terminy, przepływ informacji, korespondencja - pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wycen, raportów - pomoc w przygotowaniu eventów, konferencji, szkoleń, rozmów biznesowych - opieka posprzedażowa i obsługa klientów - sporadyczne wyjazdy służbowe       Wymagania: - Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku- optyka, chemia, fizyka, inżynieria materiałowa - Doświadczenie w pracach biurowych/ obsługa klienta - Znajomość j.angielskiego (komunikatywna) - Czynne prawo ajzdy. Kat. B - Znajomość pakietu MS Office - Bardzo dobra organizacja pracy własnej       Oferujemy: - Elastyczne warunki zatrudnienia - Możliwość pracy zdalnej - Nienormowany czas pracy - Niezbędne narzędzia do pracy - Pakiet bonusów -     Aby aplikować na to ogłoszenie, prosimy o przesłanie CV w celu umieszczenia go w naszej bazie danych. Rejestracja profilu w bazie danych oznacza, że CV może być wykorzystywane przez ORIENTA POLSKA Sp. z o. o również w przypadku przyszłych rekrutacji i ofert pracy, które okresowo mogą być przesłane drogą mailową. W celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych, logując się do zabezpieczonej bazy danych, będzie można zarządzać swoimi zgodami dotyczącymi prywatności, a także samodzielnie usunąć swoje dane. Informujemy również, że niniejsze ogłoszenie jest skierowane do obu płci, oraz że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Aplikując na niniejsze ogłoszenia, akceptuje Pan/i powyższe postanowienia i oświadcza, że zapoznał się Pan/i z informacją o polityce prywatności na stronie [www.orientapolska.pl](https://www.orientapolska.pl/). Certyfikat agencji pracy: 13347

...
11/07/2024

Key Account Manager - Export

Orienta Polska
Polska, Mazowieckie, Warszawa - Katowice , ul. Mickiewicza 29 - 40-085 Katowice, Polonia
Produkcja przemysłowa
Obsługa Klienta
Katowice , ul. Mickiewicza 29 - 40-085 Katowice, Polonia

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenia na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi.  Obecnie dla naszego klienta (firma produkcyjna) poszukujemy osoby na stanowisko: Key Account Manager - Export  Miejsce pracy: Warszawa   Zakres obowiązków: - Mapowanie rynku, poszukiwanie nowych klientów, rynków zbytu dla organizacji za granicą, głównie rynek niemiecki - Przygotowywanie ofert handlowych. - Negocjowanie warunków handlowych. - Współtworzenie planów sprzedaży w zakresie obsługiwanych klientów. - Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy. - Odpowiedzialność za projekty prowadzone w ramach współpracy z klientem. - Odpowiedzialność za realizowane zyski i obroty obsługiwanych klientów. - Uzyskiwanie wymaganych przez organizację wyników sprzedaży i realizowanie planów. - Odpowiedzialność za dokumentowanie wiedzy o klientach w ramach obowiązujących przepisów i przyjętych rozwiązań (CRM). - Odpowiedzialność za stany magazynowe wynikające z planowania sprzedaży do klienta. - Nadzór nad płatnościami klientów i spływem należności. - Współpraca przy obsłudze reklamacji z odpowiednią komórką wewnątrz firmy. - Monitorowanie, raportowanie i analiza działalności handlowej - Monitorowanie i raportowanie działań konkurencji. - Aktywne tworzenie pozytywnego wizerunku firmy u klientów - Reprezentowanie firmy na zewnątrz w obszarze swojej odpowiedzialności (imprezy handlowe, targi, konferencje). - Wspólnie z Dyrektorem Sprzedaży kształtowanie polityki cenowej w zakresie obsługiwanych klientów/segmentu rynku   Wymagania: - Doświadczenie na podobnym stanowisku - Doświadczenie w pracy z klientem niemieckim  - Znajomość j. niemieckiego (komunikatywna) - warunek konieczny - Mile widziane doświadczenie w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych   Oferujemy: - Wynagrodzenie podstawowe + premię  - Samochód służbowy - Zadaniowy czas pracy - Prywatną opiekę medyczną Medicover (indywidualną, partnerską, rodzinną) - Kartę Multisport - Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) - Ubezpieczenie grupowe PZU pracowników oraz współmałżonka lub partnera

...
14/05/2024